03:42

Gold & Mint Nails

Po długiej bardzo bardzo długiej nieobecności przedstawiam wam kolejną odsłonę jednego z moich ulubionych kolorów czyli miętowego. Połączenie mięty i złota jest dla mnie czymś wspaniałym, delikatnym i eleganckim. Dwa paznokcie zostały wykonane metodą Saran Wrap czyli z użyciem foli spożywczej, ale równie dobrze może sprawdzić się reklamówka, sreberko czy papierek po cukierku ja akurat użyłam papierka po cukierku (wcinałam słodkości aż naszła mnie ochota na zrobienie jakiegoś fajnego mani). Dodatkowo podam przykładowy sposób wykonania tej metody, jest on banalnie prosty i łatwy.


Saran Warp

1 komentarz:

  1. Tylko jedno zdjęcie? :o Szkoda, bo chętnie bym popatrzyła na więcej :) Chociaż taki minimalizm też ma sens. Bardzo ładny miętowy. Za tą techniką zdobienia nie przepadam, ale tutaj się to dobrze komponuje ;)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Ajsza Nails , Blogger