14:30

Piaskowa koronka

Dzisiaj przedstawiam wam piaskowo koronkowe mani. Jak sama nazwa świadczy będzie tu piaskowiec jak i odrobina koronki bo tylko na jednym paznokciu. Od razu muszę się przyznać, że jeśli chodzi o róże to nie przepadamy za sobą . Mani w tym kolorze nie utrzymuje się u mnie długo na paznokciach. Ale ku mojemu zaskoczeniu z tym lakierem się polubiłam a wręcz pokochałam go. Śliczny kolorek, moim zdaniem nie za ciemny nie za jasny. Z piaskowcem spotkałam się po raz pierwszy i jestem z niego zadowolona niestety lakier był pożyczony od koleżanki ale pociesza mnie fakt że ostatnio na urodzinki dostałam właśnie taki lakier tylko w innym kolorze. Nie będę dłużej przeciągać oto mani:



Inspiracja:
Do mani użyłam:
  • Wibo Candy Shop nr 2
  • Cyrkonie
  • Koronkę

1 komentarz:

  1. nie wiem czy poprzedni komentarz tu wpadł (mój net jest tragiczny)
    - trafiłam tu bo moja przyjaciółka ostatnio robiła paznokcie inspirowane Twoim blogiem i podesłała mi link!
    fakt, masz dziewczyno talent!!! :D sama niesamowicie ci zazdroszczę, gdyż moje mogą póki co conajwyżej pomarzyć o kolorkach :(

    przy okazji chciałam zaoferować Ci szablon blogowy, jestem hobbystką- grafikiem jeśli byłabyś zainteresowana to wpadnij do mnie trytodesign.blogspot.com - odezwij się na maila, a podam Ci szczegóły ;D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Ajsza Nails , Blogger