14:58

Wibo

W tym roku firma Wibo obchodzi swoje 25-lecie w związku z tym przy zakupie lakieru tej firmy dostałam TREND BOOK. W tej książeczce można zaleźć wiele ciekawych pomysłów na zdobienie z których z pewnością skorzystam. A oto gazetka :

 Przedstawione zostały kolekcje lakierów

Celebrity look


Summer Extreme Nails

Aktualnie w rossmanie te lakiery są w przecenie. Nie mogłam się powstrzymać i kupiłam kilka z nich. Więcej dowiecie się w recenzji ale to niebawem.

Leather Nail Polish

Tej kolekcji wręcz nie mogę się doczekać, rockowe klimaty to coś co bardzo lubię. Niestety muszę czekać do września.

Jak dla mnie lakiery Wibo sprawdzają się świetnie niestety nie miałam jeszcze okazji wypróbować innych kosmetyków tej firmy. A wy co myślicie o firmie Wibo?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Ajsza Nails , Blogger